2011. november 23.

Még 1 hónap

Hihetetlen, hogy mennyire rohan az idő! Mához pontosan 1 hónapra, azaz december 23-án véget ér az első körben 1 évnek induló, majd 2 évre meghosszabbított, és valójában majd 2.5 évre sikeredett Japán kiküldetésem. Amikor 2009. augusztus végén megérkeztem, álmomban sem gondoltam volna, hogy 2011 decemberében még itt leszek.

Mához 1 hónapra viszont ilyenkor már Frankfurt felé repülök, hogy aztán majd január másodikától megkezdjem régi új életemet Belgiumban.

A visszaköltözésemmel kapcsolatos előkészületek is elkezdődtek. Tegnap a Nippon Express munkatársai felmérték mennyi holmim lesz, aminek egy kis részét repülővel, nagyobb részét pedig hajóval szállítják majd vissza.

Az utolsó munkanapom a TMC-nél december 20-án, a költözés 21-én - a 20 éves házassági évfordulónkon - míg az utolsó Japánban tötött napom december 22-én lesz.

Hát akkor hajrá, mert innen ez már a célegyenes!

1 megjegyzés:

  1. Most bukkantam a blogodra, igy a torteneted nem ismerem. De nagyon klassz lehet munka miatt igy bejarni es megismerni a vilàgot, 1-1 orszàgot! :) tovàbbi sok sikert ès jò munkàt! Jò utat Belgium felè! :)

    VálaszTörlés