2011. november 13.

Fájó szívvel de eladtam

Mivel a kiküldetésem rohamosan a végéhez közelít, el kellett döntsem, hogy mit csinálok a motorommal. Fájó szívvel, de úgy döntöttem, hogy eladom! Maga az eladás teljesen simán ment, visszavittem ahhoz a Suzuki dealer-hez, ahol 2010 elején vásároltam.

Alaposan átnézték. és mivel néhány apróbb karcolástól eltekintve hibátlan volt a vas, egészen tisztességes áron visszavásárolták. Most, hogy az idő még mindig szinte kései nyarat idéző módon kellemesen meleg (25 fok van), kicsit sajnálom, hogy hamar megszabadultam tőle, de nem akartam az utolsó pillanatra hagyni.

Nem számolom, hogy ez hányadik motorom volt, a sokadik, de nagyon jól összeszoktunk, és sok örömet szerzett nekem itt ezen a messzi tájon. A közel 2 év alatt összesen 10700 km-t tettünk meg közösen, ami japán viszonylatban meglehetősen szép futásteljesítmény. Búcsúzóul álljon itt egy kép, amit még a nyáron készítettem róla a Csendes-óceán partján!


Hű társam voltál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése