2011. október 31.

Búcsúvacsora és Halloween party

Most amikor ezt a bejegyzést írom, október 31-e, este 9 óra múlt. Ma reggel hazautazott argentin barátom, és egyben lelki támaszom, Alejandro-san. Hiányozni fog a laza stílusa, a sokszor nehezen követhető, ide-oda csapongó gondolatmenete, furcsa angolsága. Jó cimbora volt itt, a világnak a másik végén. Persze már nekem sincsen sok hátra, még ötven valahány nap, aztán indulok vissza.

Na de most arról akartam írni, hogyan búcsúztattuk Alejandro-t, ami egyben Halloween "ünnepére" is esett. Érdemes azért egy gondolat erejéig kitérni arra, hogy Japán mennyire amerikanizált társadalom. Ez a Halloween örület is persze innen származik. Ilyet sem otthon, sem Belgiumban nem láttam, hogy az emberek halloween estéjén drakula gróftól kezdve a három testőrön át, elvis presley-n keresztül a halott sírásóig, mindenféle maskarát magukra öltve mászkálnak a belvárosban. Persze ahogy Chuck, az amerika kollégám fogalmazott, a halloween is csak egy "good excuse to get drunk". Valóban, jópár ember követte eme bölcs gondolatot.

Ez a kép ugyan már a vacsora után készült egy brazil bárban, de jól szemlélteti,
hogy milyen ruhákat vesznek fel. Sőt a lányon még speci kontaklencse is van,
ami még élethűbbé teszi a vérfagyasztó látványt 
Na de visszatérve a búcsúvacsorához, elmondhatom, hogy minden tekintetben szép kis társaság jött össze. 11-en voltunk, 10 különböző nemzet képviseletében. Legnagyobb létszámban persze az amerikai kontinens képviseltette magát, második helyre pedig érdekességként Dél-Afrika jött fel. A többi országot, illetve kontinenst egy-egy fő reprezentálta, így Európát, benne pedig Magyarországot, sőt még Belgiumot is beleértve, jómagam.

A vacsora este 8-kor kezdődött Nagoya belvárosában, Sakae egyik amerikai stílusú western kocsmájában. Megmondom őszintén támogattam az ötletet, hogy végre ne japán ételt együnk, hanem valami nehéz sültet, rengeteg krumplival és sok sörrel.

Erről a képről Chuck az amerikai és Elvis az egyik dél-afrikai srác hiányzik

De azért itt van Chuck is. Vajon mit néz?
A félreértések elkerülése érdekében, a lány csupán az egyik pincérnő volt az étteremben

A vacsora után még senkinek nem akaródzott hazamenni, ezért Alejandro vezényletével átvonultunk a Halloween-es képen látható brazil bárba, ahol már tetőfokára hágott a halloween hangulat. Az alábbi kép is itt készült rólam.



És, hogy milyen kicsi a világ, íme egy újabb ékes bizonyíték.  A képen mellettem álló srác ugyanis kollégám Belgiumban, a TME tartozék osztályáról. Vele teljesen véletlenül futottam itt össze.

Ma reggel még utoljára elbúcsúztam Alejandro-tól, ugyanis kimentem vele együtt a repülőtérre. Csak meg akartam róla győződni, hogy tényleg elmegy.
God Bless You, Dios los bendiga Alejandro-san!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése