2011. október 17.

Ismét Európában jártam

Azt hiszem, most már biztosan állíthatom, hogy ez volt az utolsó európai üzleti utam innen Japánból. Nagyon valószinű, hogy a hátralévő 2 hónapban már nem megyek sehova.

Viszont így utólag elmondhatom, hogy 2-3 havonta rendszeresen elutaztam Japánból, és ezzel a külföldi kollégák között új rekordot állítottam fel. Az eddig eltelt 2 év 2 hónap alatt 11-szer utaztam el Japánból, többnyire Európába, de jártam az Egyesült Államokban és a Közel-Keleten is.

Most is az öreg kontinensre vitt az utam, ahol egy műszaki konferencián vettem részt, melynek első állomása Brüsszel volt. Innen többed magammal, köztük a Toyota motortervezési részlegének nagyfőnökével együtt elrepültünk Isztambulba. És mivel jártam a Boszporusz ázsia oldalán is, ezért ezen utam alatt elmondhatom, hogy ázsiát is érintettem.

Sajnos Istanbulban nem sok időm volt, de egy délelőtt azért jutott arra, hogy a város milliónyi  nevezetességei közül a Blue Mosque-ot és a Hagia Sofia bazilikát megnézzem.

Blue Mosque
Hagai Sofia vagy Ayasophya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése