2011. június 6.

Hosszú hétvége

Június első hétvégéje kellemes meglepetéssel indult, mivel a szokásos 2 nap helyett, 3 napig élvezhettem azt, hogy nem kell dolgozni menni. Kihasználva ezt, valamint a jó idő adta lehetőséget, június 4-re szombatra, és 5-ére vasárnapra kiváló motorozást szerveztem.

Szombaton egyedül kirándultam a Csendes-óceánhoz, a tőlünk kb. 100 km-re lévő Tahara félszigeten található Long Beach-re. Imádom a tengert, mindig lenyűgöz a hatalmas víz látványa.

A szombati motorozás útvonala
Achi prefektúra, Tahara félsziget 
 
Long Beach bejárata

A vízben lévő apró pöttyök
a hullámokra váró szörfösök

Long Beach nevéhez hűen, hosszú partja
A kép érdekessége, hogy a szikla tetejéről egy fazon horgászik,
avagy ilyen a hegyi horghászás

Másnap, vasárnap pedig a barátommal, Erikkel, pontosabban Erik san-nal mentünk az ellentétes irányba, fel a hegyekbe, egészen Nagano prefektúráig. Ellentétben a szombati nappal, amikor majd megfőttem a motoron, sőt a karom szépen le is égett, vasárnap még kabátban is hideg volt. Persze 1300 méter magasra felmotoroztunk, ahol csupán 15 fok körül volt a hőmérséklet. Fenn a hegytetőn megmártóztunk egy onsen-ben, aminek a forró vize jól ki is szívta minden energiánkat.

Azért miután hazaértem, levezetésként még elmentem 20 km-t biciklizni. Nem messze van tőlem a 2005-ös World Expo területe. Oda szeretek kikerekezni, meg vissza.

Úton Chausau-yama felé
Megálló egy út menti parkolóban
 
Kanyargó erdei, hegyi úton
Egyébként ez egy normál, két forgalmi irányú út, ahol autók is járnak!

Felfelé menet megálltunk ebédelni

Itt pedig az ebédem, Katsukare - azaz köri-szószos rántotthús rízzsel

Lefelé a hegyről


Pihenő egy hegyi pataknál




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése