2011. június 12.

Újabb japán furcsaságok

Érdekes, de szinte nem telik el úgy nap, hogy valami újabb furcsásággal ne találkoznék Japánban. Ma délelőtt autóval, benne pedig a biciklimmel, elautóztam a Nagoyától kb. 100 km-re fekvő Hamanako tóhoz, aminek egy részét kerékpárral barangoltam be.

Hazafelé jövet az autópályán kaptam lencsevégre az alábbi szörnyeteget, amint kb. 70-80 km/h sebességgel, haladt Nagoya felé. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy ez a sebesség teljesen átlagos egy japán autópályán. Én sem tudtam sokkal nagyobb tempót autózni. Na de most nem erről van szó. A képek viszont önmagukért beszélnek.

Csak azt nem tudom, erre hogyan adnak műszaki engedélyt

Agancsos minibusz a Tomei autópályán

Valaki meg tudja mondani eredetileg milyen autómárkát rejt a köntös?

Ilyenkor azért mindig elgondolkodom, hogy milyen fura egy nép ez a Japán. Egyfelelől rengeteg, számomra sokszor érthetetlen és értelmetlennek tűnő szabályok között élik le az életüket , másfelől pedig ilyen fura, már-már gyerekes módon próbálják kifejezésre juttatni a kordák közé szorított individumukat.

Az alábbi szegény kutyust, akit a sors "tolószékbe" kényszerített, pedig egy parkolóban fényképeztem.

1 megjegyzés:

  1. Jók a posztjaid és eljuttatsz egy kis Japánt nekünk, akik még nem jártunk ott. köszönöm a bejegyzéseket, kérlek továbbra is folytasd.

    VálaszTörlés