2011. március 28.

International Gulash-party in Nagoya

Múlt szombat (március 25) estére kiváló programot szerveztem. Meghívtam a velem egy részlegen dolgozó külföldi kollégáimat egy magyaros estre, amelynek főszereplője az elmaradhatatlan gulyásleves volt.

Hat órakor kezdődött az összejövetel. A nagyszerű hangulatról egyfelől a gulyás, másfelől pedig a kellő mennyiségű sör, Asahi, Kirin, Sapporo és némi Suntory vodka gondoskodott.

Nem vagyok egy nagy szakács, de egész jó lett a főztöm, bár azért az íze szerintem nem volt az tökéletes, igazi magyar gulyás. De ezt talán többnyire az alapanyagoknak, és nem a szakács tehetségtelenségének lehet betudni. Mindenesetre senki nem panaszkodott, persze összahasonlítási alapjuk rajtam kívül senkinek sem volt, így nagy fazéknyi leves mind elfogyott.

Itt még javában készül a gulyás

Mesterszakács
Tálalva

Ki látott még ilyet, gulyást enni pálcikával?

That's awesome dude!
Csendes emésztés
Jöhet a deszert
Mindent megettünk, megittunk
Végezetül azért említsük meg a résztvevőket név szerint is (a deszertes képen balról jobbra haladva):
  • Tom, Egyesült Államok
  • Alejandro, Argentína
  • Erik, Japán (egyébként brazil születésű)
  • Thomas, Kanada
  • A fénzképezőgép mögött pedig Magyarország 

1 megjegyzés:

  1. A pálcikás gulyás az eddigi legjobb, amit láttam erre a variációra valaha :))))) Congratulation Éva

    VálaszTörlés