2011. március 8.

Autóban telefonálásért megbűntettek

A kalandos megérkezésemet követő újabb kalandok közé sorolom be az alabbi esetet is, mikor is vezetés közben való telefonálásért 6000 Yen bírságot szabott ki rám a japán rend őre.

Éppen ebédelni voltam, amikor hazafelé tartva, a háztól kb. 300 méterre elém ugrott egy világító kardos japán rendőr. Még szerencse, hogy meg bírtam állni! De sajnos a rendőr azért ugrott elém, mert vezetés közben telefonáltam. Pontosabban fogalmazva, éppen a Lufthansától hívtak az elveszett poggyászom ügyében, és közölték, hogy még mindig nem találják. Bravó....!!!

Persze egy szót sem tudtam megérteni abból amit a rendőr nekem elkezdett magyarázni, és ő sem értett engem, ezért rögtön a rendőr kezébe nyomtam a telefonomat, és kértem a Lufthansás nőcit, hogy magyarázza el, miért is telefonálok. Gondoltam ez esetleg meghatja a japán rend rendkívül szigorú őrét.

De sanos nem így trörtént! Sűrű elnézések és hajlongások közepette jól megvágott 6000 Yen-re.
Másnap mehettem a postára befizetni a bűntetésemet. Ime az alábbi képen jól látható a nevemre kiállított bűntetőcédula.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése