2010. november 1.

Ma újabb látogatóim érkeznek

Alig, hogy Vakondék elmentek , ismét látogatóim éreznek Magyarországról. Ekkora népvándorlás még nem volt nálam, mióta Japánban tengetem napjaimat.

Én is csupán tegnap késő este értem haza Los Angelesből, de ma már újra indulok ki a repülőtérre, mert az unokatestvéreim, Emőke és Levente, illetve Levente felesége Kriszti érkeznek otthonról. Ez a hirtelen váltás némi szervezést is igényelt a részemről, hiszen aznap, amikor Vakondék elmentek, én is indultam Amerikába, így meglehetősen kapkodva kellett az összes ágyneműt kimosnom és kivasalnom. Na de azért valahogy megoldottam.

Most már viszont lassan indulnom kell a repülőtérre, mert este 20:55-kor érkeznek Leventéék Amszterdam és Szöul átszállással Nagoyába. Gondolom, hulla fáradtak lesznek mire megérkeznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése