2009. november 15.

Beiratkoztam egy japán sportklubba

Látva, hogy a japán emberek milyen egészségesen élnek, és mennyire vigyáznak az egészségükre, néhány nappal ezelőtt úgy döntöttem, hogy beiratkozom egy sportkulbba. Elvégre nekem sem árt egy kis mozgás, és az sem mellékes cél, hogy esetleg így leadok majd pár kilót (sajnos bőven van miből).

Megérdeklődtem a kollégáimnál, hogy ők mit ajánlanak. Így sikerült aztán megtaláljam a lakásomhoz közel fekvő KONAMI sportklubbot, ahol mint Toyota dolgozónak némi kedvezményt is biztostottak.

Egy hónapra a bérlet 9500 Yen (kb. 80 Euro = 20.000 Ft), ami teljeskörű belépésre jogosít parkolóhasználattal együtt (ez Japánban nagyon fontos). Viszont ebből csak 8000 Yent kell fiyetnem, köszönhetően a Toyota kedvezménynek. Szóval beiratkoztam. Ma voltam egyébként 4. alkalommal.

Szuper modern, tökéletesen felszerelt "gym", gépekkel, 2 mozgásstúdióval, uszodával, szanunával és természetesen a Japánban elmaradhatatlan onsen-nel. Tökéletes a tisztaság, amire annyira vigyáznak, hogy mindenhol, kivéve a vizes részeket, csak zokniban szabad közlekedni. Tehát még sportcipőben sem! Pontosabban mielőtt az ember a gépekhez menne, csak ekkor lehet a sportcipőt felhúzni. Egyébként mindenhová kézben kell vinni!

Visszatérve az onsenre, ismét ért egy apró meglepetés. Hölgy olvasóim ezt a részt vagy ugorják át, vagy kellő visszafogottsággal olvassák. Szóval... Mivel az onsenben teljesen mesztelenül kell megmártózni, pontosabban pihenni, ezért elkerülhetetlen, hogy az ember észre ne vegye a japán férfiak nemi szervét. Megjegyzés... az onsenben a férfiak és a nők természetesen külön vannak.
Szóval elkerülhetetlen, hogy az embernek ne tünjön fel, hogy a japán férfiaknak mennyire kicsi, és milyen szőrös! És ami a legmeglepőbb, hogy mindegyik kivételé nélkül körülmetélt. Pontosan úgy mint a zsidók. Mivel szerintem nem vágják ott a szőrzetüket, az amúgy sem méretes szerszámuk teljesen elvész a hatalmas, fekete dszungelben. Na de erről ennyit és ne többet!

Inkább álljon itt egy kép a Konami Sportklubról, ami egy hálózat része, és mint sok nagy cég Japánban, a Konami is sok mindennel foglakozik. Többek között pl. a játékszoftvereket és videojátékokat gyárt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése