2011. december 17.

Egy héttel az indulás előtt

A mai nappal megkezdődött az utolsó Japánban töltött hetem. De mielőtt még a célegyenesbe befordulnék, tegnap, pénteken este, kiváló Karácsonyi, pontosabban fogalmazva, év végi zárópartit tartottunk.
Mivel ugye Japán nem keresztény ország, így karácsonyról sem lehet igazán lehet beszélni. Persze a karácsonyi vásárlási lázból itt is bőven kijut. Emellett több évtizedes hagyomány, hogy a vállalatok az év végéhez közeledve, a dolgozóik számára ún. year-end party-t, azaz "év végi összejövetelt" szerveznek.

Így történt ez nálunk is. Idén jelmezbállal összekötött evés-ivás volt a parti mottója. Minden résztvevőt megkértek, hogy viseljen minél ötletesebb jelmezt. Nekem igazán nem sok ötletem volt, na meg időm aztán végképp nem, hogy a Tokyu Hands-ben barangolva jelmezeket válogassak össze magamnak. De az egyik este azért csak beugrottam, és rögtön kiszúrtam magamnak egy, a hetvenes évek diszkó hangulatát idéző, hatalmas parókát. Gondoltam felveszek egy rózsaszín inget, mellé valami rikító nyakkendőt meg egy napszemüveget, és máris készen vagyok.

Egyszerű jelmezem osztatlan sikert aratott, ami őszintén megvallva engem is meglepett, hiszen a japán kollégák több ezer yen-es "anime" figurákat idéző jelmezéhez képest az enyém kimondottan egyszerű volt. Az egyik képen látható Jack Sparrow pl. 20.000 yen-t (kb. 60.000 Ft.) költött a jelmezére, ami persze megszólalásig hasonlított Jonny Depp-re
De a sok fecsegés helyett beszéljenek inkább a képek.

Matrózlányok Jimi Hendrix társaságában

Itt pedig Jack Sparrow-val közösen

Ezek a lányok valami Japán "anime" figurák, de szerintem leginkább a
Macskákra hasonlítanak. Én pedig úgy festek, mint mint Kadhafi fénykorában

A középső srác, közvetlen kollégám, szintén valami anime figurát testesített meg,
mellete pedig Yamamo9to-san, arab öltözékben


Itt pedig az indiai csodadoktor, Kogure-san barátom személyében

Thomas, a Sailor Girls és ismét Jimi Hendrix

Végül pedig Rudolf a piros orrú irénszarvas s tiszteletét tette,
Nagata-san, diviziónk vezetője személyében

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése