2011. május 23.

Ismét Japánban

Már megint eltelt pár hét azóta, hogy utoljára kinyitottam a blogomat. De most igyekszem bepótolni a lemaradást. A blogom hanyagolásának oka abban keresendő, hogy jól megérdemelt szabadságomat kivéve, ismét Eurpába, azon belül is Belgiumba, és szeretett kis hazámba utaztam teljes 3 hétre.

Először Belgiumban töltöttem a családdal néhány napot, majd Magyarország következett. Tíz nap hazai levegő, hazai ízek, ismerősök, gyermekkorom, fiatal felnőttkorom nevezetes helyei. Ezután ismét visszaautóztam Belgiumba, ahol több mint 1 hétig ismét a családdal voltam együtt.

De a sok beszéd, akarom mondani írás helyett beszéljenek inkább a képek az otthon eltöltött csodálatos 3 hétről. Azért még érdemes egy gondolat erejéig megállni és elmerengeni, hogy a gyerekek mennyit tudnak változni, akár 2-2.5 hónap alatt is. Brigi már kész nő, Bálint arcán pedig hetyke bajusz kezd serkenni. Ez viszont azt is jelenti, hogy én már ilyen "öreg" kezdek lenni, akinek lassan felnőttkorú gyermekei vannak.


Brigikém az érettségiző ruhájában
 
James Bálint Bond

 
Kész fiatalember

  
The Ones I love the Most


Hölgykoszorúban otthon

Itt pedig már a Balaton déli partján Balatonfenyvesen vagyok





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése