2010. december 5.

Megérkezett a Mikulás Nagoyába

Tegnap délután a Nagoya és környéki magyarok ismét összejövetelt szerveztek, ahol az itt élő magyar, illetve japán-magyar gyerekek részére tartottunk Andoréknál Mikulás ünnepséget. Andorék egyébként itt laknak hozzám egész közel, gyalog kb. 20 perc séta.

Számomra az esemény azért bírt kiemelt jelentőséggel, ugyanis nekem jutott az a megtiszteltetés, hogy magamra öltsem az ősz, kaporszakállú piros ruháját. Azaz én voltam a Mikulás.

Nagoya és környéki magyar gyerekek áhítattal tekintenek a Mikulás bácsira

Jópofa volt látni, hogy ezek az apró gyerekek még mennyire hisznek a Mikulásban, és mennyire őszintén tudnak örülni annak, hogy hozzájuk is eljött a Mikulás. A két legkisebbet kivéve összesen 10 gyerek kapott ajándékot a Mikulástól. 

Miután mindenki megkapta a várva várt ajánkékát, a Mikulás hamar el is búcsúzott a gyerekektől, hiszen "még sok gyerek várta, hogy aznap hozzá is eljöjjön a nagyszakállú". Ez valójában annyit jelentett, hogy kimentem a képen is látható szobából, integetve kiléptem a lakás ajtaján, majd 1 perc múlva visszaosontam egy másik szobába, ahol aztán civilbe öltöztem. Kb. 10 perc várakozás után ismét megérkeztem, ekkor már úgy, mint az utcáról éppen betoppant látogató. 

Ezután következett aztán az eszem-iszom, beszélgetés. Az ételt ismét Miki főzte. Szerintem kiváló csirkepörköltet, hozzá pedig jó magyaros nokedlit készített.

Miki filmezett is, amit majd vágás után feltesz a Youtube-ra. Remélem majd nekem is elküldi a linket, és akkor én is közzé tudom majd tenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése