2011. december 4.

Utolsó Mikulás fellépésem Nagoyában

Közeledik december 5-e, Mikulás napja. Hasonlóan a tavalyi összejövetelhez, idén is én testesítettem meg a messziről érkező Mikulás bácsit, a Nagoyában és környékén élő magyar gyermekek részére.

Tegnap tartottuk az ünnepséget, illetve az azt követő bulit. Pontban déli 12-re érkeztem Mikiékhez, akkor ugyan még civilben, majd néhány perc elteltével már piros ruhában és fehér szakállal az arcom előtt kopogtattam be a gyerekekhez, akik elkerekedett szemmel néztek a meglepetéstől.

A gyerekek a szokásos "hull a pelyhessel" köszöntötték a "télapót".
Utálom a télapó elnevezést, ez is még szocializmusból visszamaradt csökevény, amikor is nem lehett ugyebár Szent Miklósról beszélni. Na de ne politizáljak már megint, inkább álljon itt néhány kép az ajándékosztásról, és a vacsorára készülő bográcsban főtt szarvaspörkölt (tipikus japán étel) elkészítéséről.

Ha jól számolom, 1O kisgyerek örvendett együtt a Mikulás bácsival

Ez a kicsi itt Zombori Ákos, picit még fél a Mikulástól

Gyerekek és japán anyukáik izgatottan hallgatják a Mikulás utikalandjait
Most látom, hogy felvehettem volna egy alkalomhoz illőbb színű zoknit is!
Ő itt a legkisebb, Patrik, még nincs egészen 1 éves

Nem is tudom ki van jobban meglepődve, apuka vagy a gyermek?


Mikulás bácsi indulóban, hiszen még sok gyermek várja


Itt pedig már újra civilben, a magyar "srácok" körében.
Balról jobbra, Balázs, Józsi, Zsolt, Andor, a bogrács előtt pedig Miki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése