2011. április 11.

Ma ismét rengett a föld

Pontosan egy hónappal a több ezer halálos áldozatot követelő szörnyű földrengés és tsunami után, ma ismét megremegett a föld. Híradások szerint az észak-keleti parton, helyi idő szerint 17:16-kor 7-es erősségű rengés rázta meg Japánt. A rengés epicentruma most a szárazföldön volt Fukushima prefektúrában, kb. 10 km mélységben. Lásd a Japán NHK internetes adását.

http://www3.nhk.or.jp/daily/english/11_31.html

A földrengést most is, akár az 1 hónappal ezelőttit, a Toyota Midland Square irodaházának 27. emeletén éltem át. Most ugyan kisebb intenzitású volt az épület kilengése, de azért jól lehetett érezni, hogy kb. másfél percen át az egész épület szépen lassan jobbra-balra leng. Egész tengeribeteg lettem tőle. Szerencsére most a liftek nem álltak le, így a munkaidő végeztével egyből meg tudtam lépni.
Valahogy nem volt kedvem dolgozni.... De talán ez ebben a helyzetben érthető.

Mindenkinek üzenem, hogy jól vagyok!

Ja és még egy figyelemre méltó eseménye a napnak, hogy ma kaptam meg a hivatalos értesítést, miszerint a szerződésemet az év végéig meghosszabbították. Lehet, hogy a két esemény között van összefüggés???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése