2009. október 5.

Az első látogatóim Japánban

Bármilyen hihetetlenül is hangzik, de a hétvégén magyar találkozó volt Nagoyában. No, azért nem kell mindjárt arra gondolni, hogy felfedeztem egy kisebb magyar kolóniát a városban, hanem nagy megtiszteltetésként, régi, hazai kollégáimat láthattam vendégül.

A dolog hátteréről azért tudni kell, hogy a Toyota minden évben megrendezi, a világ valamennyi tájáról összesereglő szerelők, munkafelvevők, értékesítési tanácsadók részvételével az ún. Nemzetközi Bajnokok találkozóját.

A bajnok szó azért lényeges, mert minden országból az adott kategóriában győztes márkakereskedő szerelője, munkafelvevője, értékesítési tanácsadója stb. vehet részt ezen a hatalmas össze jövetelen. Csak úgy zárójelben jegyzem meg, hogy az idén, még ebben a válságos időben is, kísérőkkel együtt több mint 500 résztvevője volt a találkozónak.


Magyarországot ketten képviselték, illetve az őket segítő kísérők illetve családtagok. Természetesen az egyes kategóriákban győztes nemzeti bajnokok és családtagjaik teljes költségét, beleértve az utazást és az 1 hetes itt tartózkodást, a Toyota fedezi. Nem győzőm hangsúlyozni, hogy még ebben a válsággal sújtott időben is!!!

Így összesen 5-en érkeztek otthonról, ketten szombaton, hárman pedig vasárnap reggel. Én mint az ország "kiváló" ismerője (náluk azért valamivel tényleg jobban ismerem) kötelességemnek éreztem volt Toyotás kollégáim első napjainak egyengetését ebben az oly különleges országban.

Jaj, míg el nem felejtem. A résztvevők a következők voltak:
  • Nagy Dénes, Munkafelvevő, Autófókusz Kft. Szombathelyről,
    valamint kedves neje, Kriszti, aki egy 9 hónapos kisbabát hagyott otthon.
  • Batiz Péter, Értékesítési tanácsadó, M+F Autó Kft. Kiskőrösről,
  • valamint a Toyota Motor Hungary nevében Som Feri és Töltési Zoli.
Kedves és rendkívül értékes ajándékként, legalább másfél kilónyi , igazi, jó magyar kolbászt kaptam. El lehet képzelni, hogy Japánban mekkora értéke van számomra egy ilyen kiváló csemegének.

Rengeteg helyre elvittem őket kocsival. Megmutattam, hol dolgozom, hogyan közlekednek a japán emberek metróval. Érdekességként elvittem őket egy hatalmas autó tartozékokkal, kiegészítőkkel és mindenféle tuning felszereléseket forgalmazó üzletbe. Az alábbi linkre kattintva megtekinthető:

Esténként pedig kiválóbbnál kiválóbb japán éttermekben volt szerencsénk vacsorázni és az új élményekről, illetve a rám váró kihívásokról beszélgetni.

Remélem az ígért fényképekből majd én is kapok!

Együtt Nagoya belvárosában, a képen jobbról balra haladva, Töltési Zoli (TMH), Somferi (TMH) Nagy Dénesné, Kriszti (Autófókusz - Szombathely), valamint én (TMC - Japán)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése