2010. június 12.

Beköszöntött a NYÁR!

Ha nyár, akkor irány a tenger! Pontosabban fogalmazva az Óceán!

Mivel az idő kellemesen meleg, 28-30 C fok körüli, és a levegő páratartalma is elviselhető, ezért elhatároztam, hogy kihasználom a kedvező időjárást, és ellátogatok a Csendes-óceán partjára.
Az elmúlt két hétvégén minden nap elmotoroztam a Nagoyától kb. 100 km-re fekvő Hamamatsu városa mellett elterülő, csodás óceánparti részre. Aki autós berkekben jártas, az esetleg tudja, hogy ebben a városban van a Suzuki Motor Co. központja. Igen, itt készülnek a Japánban rendkívül népszerű ún. "Kei" kisautók. (660 cm3-es motorral szerelt mini autó)

Mivel odahaza nincsen tenger, így számomra az óceán látványa mindig különleges élmény. Hát még a Csendes-óceáné! Utoljára 2001-ben fürödtem Tókió közelében az óceánban.

A Csendes-óceán partja Hamamatsu közelében

Hamamatsu már Shizuoka prefektúrában található. Kb. 120 km-re innen, ugyanebben a prefektúrában található a Japán legmagasabb hegye, a híres Fuji Yama is. De erről majd egy másik bejegyzésben fogok megemlékezni. Shizuókát egyébként a hegyek és az óceán csodálatos egyvelege alkotja.

Úton az óceán felé. A háttérben már a Csendes-óceán látható

Amikor ezt a bejegyzést írom június 13-a, vasárnap van. Tegnap, szintén lemotoroztam Shizuókába, de nem mentem el egészen Hamamatsu-ig, csak a Hamana tóig, mely a hegyek lábától egészen óceánig terjed.
Az óceán víze még egy kicsit hűvös, és meglehetősen nagy hullámok teszik nehézzé a benne való fürdést, de a tó vize már fürdésre kiválóan alkalmas volt. Kihasználva a lehetőséget egy jó nagyott úsztam benne. Megismerkedtem egy nagyon kedves, fiatal japán párral, akkik éppen itt horgászgattak.

Anyuka a jellegzetes "victory" jelet mutatja
Apuci kissé furca pózban

Már a kisgyerek is tudja, hogyan kell japán módra pózolni

Én próbálom utánozni őket


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése