2010. május 30.

Ismét Japánban

Le kell szidjam magam, mert ugyan már több mint 1 hete Japánban vagyok, még nem írtam a blogomba semmit. Mentségemre szóljon azonban, hogy a megérkezést követő egy hét, különösen ami a munkát illeti, igencsak hektikusra sikeredett.

A visszaút nagyon kellemes volt, mert a Lufthansa meglepett azzal, hogy áttette a jegyemet "Business" osztályra. így aztán teljes kényelemben repültem, sőt még kb. 5 órát aludtam is. Kezdem már megszokni ezt a hosszú repülőutat, mert a 12 óra úgy telt el, mintha csupán kb. 3 lett volna.

Szóval ismét itt vagyok, beindult az élet. Az idő is nagyon kellemes. Emlékszem 2009-ben is májusban voltam Nagoyában, de akkor már rendkívül meleg volt. Most viszont 20-22 fok van, néha még az eső is elered. Majd aztán júniusban beindul a 3 hetes esős időszak, avagy a Rainy Season, hogy azután júliusra, amikor a hőmérőn a higanyszál 35 fok fölé emelkedik, megteremtse a "kellemes" a 99%-os páratartamot. De erről majd júliusban írok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése